Hindamine ja tagasiside
Lehti Pilt ja Triin Marandi, Tartu Ülikool (2005)

Hindamine ning tagasiside andmine on on õppeprotsessi lahutamatuks osaks ning enamasti just selleks osaks, mis õppijaid kõige enam puudutab ning huvitab. Tegelikult omavad need tähtsust ja tähendust mitmel tasandil - õppijale, õpetajale, õppeasutusele ning lapsevanematele:

  • annavad õppeasutusele ja õppijale võrdlusvõimalusi;
  • on aluseks õpetaja tegevusele õppijate õppimise ja arengu toetamisel;
  • aitavad kaasa õppijate positiivse enesehinnangu kujunemisele;
  • motiveerivad õppijaid sihikindlamalt õppima;
  • annavad informatsiooni õppijatele nende arengust ja saavutustest.

Kõiki neid eesmärke saab täita vaid õigete vahendite ning strateegiate süstemaatilisel kasutamisel.

Moodul käsitleb alljärgnevaid teemasid:

  1. Hindamise võimalused ja korraldamine
  2. Tagasiside andmise strateegiad
  3. Tagasiside saamise strateegiad

 

iDevice ikoon Mooduli eesmärgid
Mooduli eduka läbimise järel:
  • oskate valida sobiva strateegia õppijate hindamiseks ning neile tagasiside andmiseks;
  • oskate valida sobiva strateegia tagasiside saamiseks.

iDevice ikoon Vajalik aeg

Mooduli läbimiseks kulub Teil umbes 15 tundi (töö õppematerjalide ja ülesannetega).

Õppematerjal on valminud projekti e-Teacher raames