Ülesanded

ikoon

Ülesanne 1

1) Kõik inimesed on mänge mänginud. Meenutage mõnda mängu, milles osalemisest saite positiivse kogemuse. Kui võimalik, valige selline mäng, mis oli seotud millegi õppimisega.

2) Kirjeldage lühidalt seda mängu:

  • mis oli mängu eesmärk?
  • kui palju oli osalejaid? kes olid mängu sihtrühmaks?
  • millised olid mängu reeglid?
  • kas ja milliseid vahendeid kasutati (märkmepaberid, pliiatsid, nöör, pallid vms)?
  • kuidas mäng toimus?
  • kui palju aega kulus?

3) Kirjeldage kogemust (sh uusi teadmisi), mida selles mängus osalemine teile andis?

4) Postitage see tekst mooduli „Mängud“ foorumisse Ülesanne 1.

Maht: 300 sõna

Ülesanne 2

1) Tutvuge mängudega, mis on esitatud näidete peatükis ja valige välja üks, mida oleks teie meelest sobilik kasutada ka e-õppekeskkonnas. Kui te nende hulgast endale sobivat mängu ei leia, siis uurige lisamaterjalidena esitatud „Noorsootöötaja kultuuridevahelises kommunikatsioonis“ käsiraamatut. Seal on 3. peatüki 1. punktis toodud sadakond harjutusmängu. Valige nende hulgast üks, mis teie arvates sobiks kohandada ka e-õppe kursusel kasutamiseks.

2) Pakkuge lahendus, kuidas viiksite selle mängu läbi e-õppekeskkonnas. Millised tööriistu kasutate tegevuse eri etappides (briifing, tegevus, debriifing)?

3) Arutlege, kuidas mängu läbiviimine e-õppekeskkonnas mõjutab protsessi kulgu ja lõpptulemust (kogemust, mille osalejad saavad)? Millise sihtrühma puhul saaksite selle mängu elektroonilist varinati kasutada?

4) Postitage see tekst mooduli „Mängud“ foorumisse Ülesanne 2.

Maht: 400 sõna