Näide 2

ikoonJuhtumi analüüs, Sirje Schuman

Juhtumi kirjeldus

Oled reisikonsultant reisibüroos. Nädala pärast oleks pidanud toimuma otsereis nädalaks Kanaaridele. Vähese huvi tõttu ei saadud rühma täis ning reisibüroo oli sunnitud reisi ära jätma. Mingil põhjusel ei ole ärajäämisest teada saanud püsiklient. Ta on reisi eest juba tasunud ning reisi pikalt oodanud ning planeerinud (puhkuse võtnud). Nimelt kavatseb abielupaar tähistada oma kümnendat pulma-aastapäeva kusagil soojal maal. Nad on korduvalt teie reisibüroo kaudu reisinud.
Nüüd helistab ta, et üle täpsustada, mis kell nad lennujaamas peaksid olema. Samasse sihtpunkti toimub reis aga alles kolme nädala pärast...
Trrrrrrrrrr.....
- „Tere päevast! Reisibüroo Päike, Malle/Kalle kuuleb!”
- „Tere, mina olen Kadri ja helistan seoses järgmise nädala Kanaaride reisiga. Tahtsin üle küsida, et mis kell me peaksime lennujaamas olema?”
-

Õppija ülesandeks on:

- leida kolm erinevat lahendust olukorrale, põhjendada lahendust
- tuua välja kuni 5 lahenduste positiivset ja negatiivset tagajärge
- anda tagasisidet 3 kaasõppija lahendustele
- valida välja kolm kõige paremat lahendust olukorrale
- algatada teemaga seotud arutlus foorumis

Oodatav tulemus

Õppijad oskavad leida lahendusi ja põhjendada nende valikut, analüüsida kaaslaste valikuid, arutleda foorumis püstitud teemadel.

Valmimise tähtaeg

1 nädal

Hindamine

Ülesande sooritamise eest on võimalik saada kokku 35 punkti (iga sooritatud tegevuse kohta max 5 punkti).

Esitamise viis

Töö esitatakse foorumis.

Kokkuvõte

Selline töö annab õppijale kogemuse iseseisvalt töötada ja võimaluse suhelda kaasõppijatega veebipõhiselt. Õpilastele antud tähtaja järel analüüsib õpetaja kogu protsessi ja teeb loengus sellest kokkuvõtte.